Sain viimein valmiiksi äitin neuleen. Siitä tuli aika onnistunut vaikka itse sanonkin :) ainut ongelma on enää se, että onko se sopiva.. Nään äitiä seuraavan kerran vasta syyskuussa, joten sinne asti pitää odottaa. Ja sitä kameraakaan kun ei mulla nyt käytössä ole, niin laitan tähän kuvan joka on otettu joskus kun takakappale valmistui. Huono kuva, mutta näkee siitä vähän osviittaa :)
1755109.jpg

Pääsin myös mukaan tähän:
1754536.jpg
Jännityksellä jo odotan, millaisen snyn saan! Olen siis mukana ensimmäistä kertaa :)
Tuon napin liittäminen ei meinannut onnistua ei sitten millään.. Nytkin se näkyy olevan vain kuva, ei linkki :P

Tällä hetkellä puikoilla on kirjoneulelapaset. Kokeilen kirjoneuletta ensimmäistä kertaa, saa nähdä mitä siitä tulee :D Anoppi lahjoitti viikonloppuna minulle keskeneräisen villapaitansa ja pyysi minua tekemään sille mitä haluan :P Se on tällä hetkellä odottamassa purkua (koska siitä tulisi aivan hulvattoman suuri jos jatkaisin siitä, mihin anoppi on jäänyt) ja olen jo katsellut vähän villapaitojen ohjeita.. Kyllä sille langalle uusi elämä löytyy! Olen siis ajatellut siitä tehdä kuitenkin jotain anopille, vaikka hän sanoikin, että voin käyttää langat mihin vaan..